Tiimiopiskelujakson lopuksi opiskelijat vastasivat palautekyselyyn, jonka vastauksista tässä muutamia poimintoja.
Motivaatio ja asenne oli ”ihan positiivinen”, ”perushyvä”, ”hieman skeptinen”, ”etukäteen — hieman epäileväinen” – ”tuntien edetessä epäilyt hälvenivät”. Osallistuin kurssilla ”omasta mielestäni ihan hyvin”, “yritin — parhaalla tavallani, vaikka jotkin tehtävät saattoivat aiheuttaa minulle lisää ryppyjä”.
Opetusmenetelmät ”toimivat hyvin”, ”ihan OK”, ”työskentely oli todella itsenäistä”, ”ryhmätyöt olivat mukavia”, ”ryhmässä — kompromissit — vesittivät tulosta” – ”tuntuu, että opin paljon”. Opin ”lukiolaisena olemisesta ja siihen liittyvästä vastuusta”, ”paljon uutta itsestäni”, ”lisää itsestäni”, ”miten stressiä voi hallita ja välttää”, ”ryhmässä työskentelemisestä”, ”ryhmäytymisestä, vaikka se ei omalla tavallaan ehkä oppimista ole” – ”en oikein osaa sanoa”.
Tiimityöskentelyn parhaita puolia oli ”kanssakäynti muiden kanssa”, ”teimme paljon juttuja yhdessä”, ”mukava fiilis tehdä toisen kanssa yhdessä”, ”loppuhuipennus — bileet”. Tiimiopettajien kannattaa kehittää ”juttujen sulavuutta”, ”tehtäviä liikaa”, ”ei mielestäni mitään”. Terveiset opettajille: ”moi :D”, ”oli hauskaa”, ”tällaista voisi olla jatkossakin!:-)”, ”näkyillään”.